Ketvirta turo diena. Dublinas - Glasgow. [Dienoraštis]
Kur kas ramesnė diena mūsų ture, tačiau su šiek tiek linksmų įvykių ir gražių įspudžių.
Šiandien laisvadienis, diena be koncerto. Kadangi lėktuvas į Glasgow buvo tik vakare, turėjome visą pusdienį pasibuvimui Dubline. Patraukėme į garsujį barų, klubų bei bohemiškų parduotuvių rajoną Temple Bar. DJ Mamanios nusivylimui ten beveik nebeliko plokštelių parduotuvių kuriose, jam kažkada būnant Dubline, teko praleisti nemažai laiko ieškant papildymo savo muzikos kolekcijai. Labai vejuota diena mus įspėjo ir apie galimą kiek pakratantį skrydį vėliau vakare, nors keliaujant Temple Bar gatvėmis apie tai net nesinorėjo galvoti. Puikūs pietus vienoje užeigoje dar labiau pakėlė nuotaiką. Gal tik kiek lėkštai atrodė fone grojanti muzika: po visos U2 Greatest Hits kolekcijos į pietų pabaigą užgrojo ir Cranberries. Nors kita vertus, reikia sutikti, kad daugumai turistų to tik ir reikia. Svarbu nuotaikos negadino, o mūsų skrandžiai patys dainavo iš laimės. Daugumos mūsų grupės užsakyti troškinukai tuoj pat buvo praminti airiškais čenachais. Kur kitur yra matyta kad troškinys butu Guinness padaže? Pasikrovę energijos vieni nukeliavo pasieškoti suvenyrų, kiti skyrė laiko dar pašmirinėti bohemiškomis gatvelėmis. Donciavui su Kastetu, Pushu ir grupės vadybininku Justu netgi pasisekė pamatyti vietinių studentu suorganizuotas vėmimo varžybas. Taip taip - vėmimo!
Po piet susitikę viešbučio restorane išjudėjome aerouosto link. Oras visiškai subjuro, prie stipraus vėjo prisijungė ir lietus. Džiugino kad skrydis trumpas. Kiek pakratantis lėktuvo pakilimas ir nusileidimas buvo apraminamas klausant Mayer Hawthorne, Смысловые Галлюцинации, Noel Gallagher's High Flying Birds muzikos. Nusileidę Glasgow Prestwick oro uoste belaukiant lagaminų sužinojome vieną tikrai smagų faktą: šis Glasgow oro uostas yra žinomas tuom jog tai yra vienintėlė vieta visoje Britanijoje kur yra pabuvojęs Elvis Presley. Nuvykti iki viešbučio prireikė šiek tiek laiko. Pakeliui buvome plačiau supažindinti su vietos Celtic ir Rangers futbolo klubų gerbėjų kovomis už stadiono ribų, prie to pačio, atvykę spėjome dar šiek tiek pamatyti antrą Barcelona - Real Madrid varžybų kėlinį. Kas alaus, kas maisto į šalimais viešbučio esančias maisto užeigas, o kas iškarto ilsėtis-miegot. Laukia ilga diena: apie tris valandas trūksianti kelionė į Aberdeen'ą, įsikūrimas, soundcheck'as ir aišku koncertas. Pirmasis Škotijos žemėse - labai nekantraujam!